-
מתוך YNET : התקשרנו לשלושה מוקדי התמיכה הטכנית של נטוויז'ן, בזק בינלאומי ואינטרנט זהב, והצבנו בפני נציגי החברות כמה אתגרים פשוטים. האם הם עמדו בהם?
מאגר השאלות מפורום התמיכה שלנו. כאן תוכלו למצוא מגוון שאלות ותשובות העונות על קשת רחבת נושאים.
ידיעות חוץ
פורסם ב: 28 נובמבר 2007עוד במגזין ...
לאחרונה בפורוםמתוך YNET : התקשרנו לשלושה מוקדי התמיכה הטכנית של נטוויז'ן, בזק בינלאומי ואינטרנט זהב, והצבנו בפני נציגי החברות כמה אתגרים פשוטים. האם הם עמדו בהם?
מאת: ברוך שושו השועל ג
נכתב ב: 10/07/2008 15:50:22
עצוב שאלו החברות שאנחנו צריכים להתמודד איתן….
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3564901,00.html10/07/2008 20:03:21הערה מאת: imper s
אממ אני לא חושב שהמצב נוראי כל כך, בסופו של דבר הם פתרו את כל התקלות אחרי זמן כזה או אחר וסידרו את הבעיות. עניין האדיבות פחות חשוב לדעתי ומשום מה הם בחרו לתת לקטגוריה זו ניקוד. יכול להיות גרוע יותר.11/07/2008 10:57:58הערה מאת: צחי ו
בכל מקרה, לא משנה מה הקריטריונים – הם הציגו את התוצאות באור שלילי אבל למעשה מדובר בתוצאות חיוביות ביותר.
-הבעיות נפתרו-, בדרך כלל בזמן -קצר ביותר-
ועוד מדובר בתקלות יזומות שמלבד הראשונה אינן נפוצות כלל.
הם מתלוננים על כך שתומך שולח אותם לבצע בדיקת פינג???
כתבה לא רצינית כלל. וגם קצת מנותקת מהמציאות, ציפיתי לתוצאות גרועות בהרבה (זמני המתנה גבוהים יותר למשל).
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
