- PCMagazine - http://www.pcmagazine.co.il -

מתוך YNET : התקשרנו לשלושה מוקדי התמיכה הטכנית של נטוויז'ן, בזק בינלאומי ואינטרנט זהב, והצבנו בפני נציגי החברות כמה אתגרים פשוטים. האם הם עמדו בהם?

נכתב ע''י ידיעות חוץ בתאריך 28 בנובמבר 2007 @ 7:06 בקטגוריה קבוצות דיון | אין תגובות

מתוך YNET : התקשרנו לשלושה מוקדי התמיכה הטכנית של נטוויז'ן, בזק בינלאומי ואינטרנט זהב, והצבנו בפני נציגי החברות כמה אתגרים פשוטים. האם הם עמדו בהם?


מאת: ברוך שושו השועל ג
נכתב ב: 10/07/2008 15:50:22
עצוב שאלו החברות שאנחנו צריכים להתמודד איתן….
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3564901,00.html


 
10/07/2008 17:50:53

הערה מאת: עידן ס

זו המציאות כשיש קרטל

 
10/07/2008 17:54:06

הערה מאת: ברוך שושו השועל ג

מזל שיש את הקהילה הזו ;)

 
10/07/2008 19:03:26

הערה מאת: אייל א

שכחו את חברות הסלולרי שהיום הן כבר ספקיות אינטרנט לכל דבר.

 
10/07/2008 20:03:21

הערה מאת: imper s

אממ אני לא חושב שהמצב נוראי כל כך, בסופו של דבר הם פתרו את כל התקלות אחרי זמן כזה או אחר וסידרו את הבעיות. עניין האדיבות פחות חשוב לדעתי ומשום מה הם בחרו לתת לקטגוריה זו ניקוד. יכול להיות גרוע יותר.

 
11/07/2008 10:57:58

הערה מאת: צחי ו

בכל מקרה, לא משנה מה הקריטריונים – הם הציגו את התוצאות באור שלילי אבל למעשה מדובר בתוצאות חיוביות ביותר.
-הבעיות נפתרו-, בדרך כלל בזמן -קצר ביותר-
ועוד מדובר בתקלות יזומות שמלבד הראשונה אינן נפוצות כלל.
הם מתלוננים על כך שתומך שולח אותם לבצע בדיקת פינג???
כתבה לא רצינית כלל. וגם קצת מנותקת מהמציאות, ציפיתי לתוצאות גרועות בהרבה (זמני המתנה גבוהים יותר למשל).

הכתבה הודפסה מאתר PCMagazine: http://www.pcmagazine.co.il

קישור לכתבה: http://www.pcmagazine.co.il/community/pid=4695&name=%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-ynet-%d7%94%d7%aa%d7%a7%d7%a9%d7%a8%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%a9%d7%94-%d7%9e%d7%95%d7%a7%d7%93%d7%99-%d7%94%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%94

Copyright © PCMagazine. All rights reserved