-
שאלה לתשובה של עובד מאחד מחברות הספקיות האינטרנט
מאגר השאלות מפורום התמיכה שלנו. כאן תוכלו למצוא מגוון שאלות ותשובות העונות על קשת רחבת נושאים.
ידיעות חוץ
פורסם ב: 28 נובמבר 2007עוד במגזין ...
לאחרונה בפורוםשאלה לתשובה של עובד מאחד מחברות הספקיות האינטרנט
מאת: איתן ה
נכתב ב: 22/09/2008 22:32:38
היית לי בעיה של חיבור לאינטרנט והחלטתי להתקשר לחברה המספקת לי את שירותיה,לאחר הסבר קצר שלי על הבעיה הוא כיוון אותי לעשות מס' דברים אך לאחר מס' אפשרות מסוגננות הוא הגיע להחלטה שיש לי ווירוס שמשבש את החייגן (חיבור לאינטרנט).
השאלה שלי יש ווירוס כזה או שמה הוא סתם הפליץ ת'זה כי לא רצה לתת שירות (למען האמת הוא היה נשמע עייף טילים).22/09/2008 22:46:29הערה מאת: אייל א
אני לא מכיר וירוס כזה, מבחינת תיכנות אפשרי לבנות אחד כזה.
בכל זאת זו תשובה שהיתה מעצבנת אותי מאוד, הוא לא יכול לדעת
שיש לי וירוס דרך הטלפון לא משנה מה הוא יבקש ממני לעשות.
והסיכוי שוירוס משבש לך את החייגן הוא אפסי.
רוב הסיכויים כאן שהוא חירבש אותך.
אנשים אוהבים להשתמש בוירוסים כדי להסביר תקלות.
יש לך בעיה? זה וירוס.
למה? זה הכי קל, יש לך וירוס אכלת אותה תשבור את הראש לבד.
גועל נפש של שירות, איזו חברה זו?23/09/2008 00:33:28הערה מאת: יקיר ח
בבזק זה תמיד ככה הם אומרים לך לעשות כמה דברים ואם זה לא עוזר הם אומרים לך שיש בעיה במחשב שלך כנראה וירוס….
אני פשוט מנתק ומתקשר שוב ובדרך כלל עונה מישהו אחר שיודע מה הבעיה23/09/2008 11:54:41הערה מאת: איציק [Closer to FREE] ג
[ציטוט עומר ש 23/09/2008 10:27:39]
אול תסביר את הבעיה? וננסה לפתור לך אותה פה?
רסמי.
וירוס זה כנראה לא, בסך הכל נציג לא מוכשר במיוחד.23/09/2008 13:41:02הערה מאת: מירי מ
חברים אני מחוברת ל014 ותמיד היה לי מענה …
כנראה שבאמת הוא היה מעפן או שהיה עייף….מעניין על סמך מה הוא קבע שיש לך וירוס …23/09/2008 15:01:18הערה מאת: אייל א
[ציטוט איתן מ 23/09/2008 00:11:23]
014
הפתרון הקל במחינתך הוא להתקשר אליהם, ולבקש להתנתק.
כשישאלו אותך למה תגיד: חבר, אני משלם על אינטרנט, ולא גולש באינטרנט. למה שאני אמשיך לשלם לך על שירות שאני לא מקבל?
יגידו לך וירוס, יגידו לך דברים אחרים, תגיד שזו לא בעיה שלך
וזהו.
יש חברות אחרות שמוכנות לטפל בך, עד שאתה במצב גלישה,
למה שלא תתחבר אליהן?
זה הכל, ונורא פשוט. שיספקו לך את החיבור לאינטרנט שעליו אתה משלם או שחברה אחרת תספק לך אותו.
אתה לא צריך להבין במחשבים כדי לקבל תמיכה טובה.
אתה משלם על השירות הזה.23/09/2008 17:50:45הערה מאת: איתי ט
אייל סתם לידיעתך…אפשר לדעת אם יש משהו(בדרך כלל וירוס) שמנצל את הרוחב פס שלך דרך הטלפון ודרך העיניים של הלקוח23/09/2008 19:14:39הערה מאת: אדיר ツ
חחח ומי כמו איתי יודע… ! :)
יש תקלות אחרות שמשבשות תקשורת TCP\IP והן כדלכמן:
WINSOCK, HOSTS, DHCP NOT READY, NETWORK CONNECTION NOT READY
במידה ואתה כותב start > cmd > enter > ipconfig ומקבל אייפי
אתה יכול לשלול את כל התקלות חוץ מ WINSOCK.
במידה וקיבלת איי פי, והחייגן מוגדר כמו שצריך ומתחבר לרשת ולמרות זאת אינך רואה דפי אינטרנט, סביר להניח שהתקלה היא WINSOCK או אפילו וירוס (אבל זה ממש נדיר ובהתאם לתקלה)25/09/2008 18:11:08הערה מאת: אייל א
[ציטוט איתי ט 23/09/2008 17:50:45]
אייל סתם לידיעתך…אפשר לדעת אם יש משהו(בדרך כלל וירוס) שמנצל את הרוחב פס שלך דרך הטלפון ודרך העיניים של הלקוח
איתי, אפשר לדעת אם יש משהו שמשבש את תעבורת הנתונים,
אין אפשרות לדעת אם מדובר בוירוס, ובטח שטכנאי שירות
של חברת אינטרנט לא יודע.
בטח כתוב לו בתסריט שיחה בסוף – כלום לא עזר? תגיד שזה וירוס
ותציע לשלוח טכנאי בעלות מינימלית של 199.99 ש"ח.
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
