- PCMagazine - http://www.pcmagazine.co.il -
השתמשו ב Facebook Timeline בכדי לקדם את העסק שלכם
נכתב ע''י יעקב דגן בתאריך 10 בפברואר 2012 @ 17:15 בקטגוריה מאמרים | אין תגובות
ה- Timeline (תצוגת "קו הזמן" החדשה) היא בסה"כ שינוי קוסמטי לתצוגת מראה הפרופיל. "קו הזמן" מציג את כל המידע של המשתמש עפ"י סדר כרונולוגי ומסדר את כל המידע כך שיהיה נגיש בדף אחד. בנוסף "קו הזמן" מכניס את כל היסטוריית השימוש שלנו בפייסבוק ונותן למשתמשים אחרים להכיר אותנו יותר בקלות.
כדאי שתתרגלו: תצוגת "קו הזמן" החדשה של פייסבוק
באופן כללי השינוי שמעניקה פייסבוק למראה הפרופיל עשוי לתרום לדפים העסקיים שלנו, על פי מגזין "Business Insider reports" דפים מסחריים יצטרפו לתצורת "קו הזמן" החדשה כבר בפברואר 29 (2012), פייסבוק תכריז על זאת בועידת יחסי ציבור לעסקים שתערוך בתאריך זה.
נכון לעכשיו, המרוויחים העיקריים משינוי זה הם העסקים. בסרטון וידאו זה מדגים "Tommy Walker" [1] כיצד ניתן לתפעל את תצוגת "קו הזמן" שלכם, שווה להציץ.
פיצ'ר חדש שתצוגת "קו הזמן" החדשה מציעה לנו, היא תמונת עטיפה גדולה, איתה ניתן לכסות את כל החלק העליון של הפרופיל העסקי שלנו. תמונה זו נפרדת מתמונת הפרופיל הרגילה שלנו, ובעצם שתי התמונות, תמונת העטיפה ותמונת הפרופיל מופיעות יחד זו לצד זו כאשר תמונת הפרופיל מוקטנת לצד תמונת העטיפה.
רוב האנשים יבחרו לקבוע תמונה של הילדים שלהם, של הכלב או סתם תמונת זריחה שוברת לבבות, אך בעבור האינטרסים העסקיים שלנו- תמונת המעטפת היא כלי שיווק של ממש. באותה הזדמנות תוכלו להעזר במכרים ואפילו בעובדים שלכם שיקבעו את תמונת המעטפת שלהם אל תמונת העסק שלכם, כך תגדילו את אופן החשיפה והמודעות של העסק.
תיוג תמונות העסק שלכם, זה לא חידוש של ממש, אך כעת כאשר המעטפת משתנה, תצוגת התמונות המתויגות הופכת לדינמית הרבה יותר.
צלמו תמונות של העובדים שלכם, של פרויקטים שעשיתם בעבר, של מוצרים על המדף אותם אתם משווקים, או כל אינטרס אחר שיש לכם, ותייגו אותם לפרופיל הפייסבוק העסקי שלכם. התמונות שמתויגות לפרופיל שלכם, יקבלו תצוגה חדשה ונאה של חמש תמונות ממוזערות בראש הפרופיל העסקי שלכם. תוכלו לקבוע אילו תמונות מוקטנות יוצגו בפרופיל שלכם ואף להסיר תמונות מהפרופיל על ידי לחיצה פשוטה על ה- X לצד התמונה בכדי להסיר אותה מתצוגת "קו הזמן".
פייסבוק אמנם זנחה את תיוג המיקומים, אך הלקוחות שלכם יוכלו לבצע Check-In עבורכם וזה יופיע בפרופיל העסקי בתצוגת "קו הזמן". ל- Check-In יש קטגוריה משל עצמה בתצוגת "קו הזמן" שלכם, לכן במידה ולקוח שלכם ילחץ על כפתור ה- Check-In בפרופיל העסקי שלכם, הלקוח יחשוף לשאר חבריו שביקר בעסק שלכם ובכך ימליץ לכל חבריו לבקר בפרופיל העסקי שלכם. אנשים סומכים על המלצות של חברים ומשפחה יותר מכל דבר אחר, ו Check-In הוא תוסף נפלא שעליכם לדעת לנצל בכדי להגדיל את נפח המבקרים בדף העסקי שלכם.
לסיכום, תצוגת "קו הזמן" החדשה של פייסבוק היא לא שינוי מהותי ביסודו. אבל העיקרון החשוב הוא לדעת לנצל את תצוגת הקו החדשה בכדי לעשות אופטימיזציה, לשווק נכון יותר ולדעת כיצד להציג את הדברים. במידה ותעשו זאת- הפרופיל שלכם עשוי להועיל הרבה יותר ללקוחות שלכם, כי מה שנראה טוב יותר, הוא בהכרח מה שמוכר יותר…
הכתבה הודפסה מאתר PCMagazine: http://www.pcmagazine.co.il
קישור לכתבה: http://www.pcmagazine.co.il/articles/pid=6692&name=facebook-timeline
קישורים לכתבה:
[1] בסרטון וידאו זה מדגים "Tommy Walker": http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150397028185979
לחץ כאן להדפסה.
Copyright © PCMagazine. All rights reserved